Es_Vera kıyamam canlarım ya 😔 şöyle yapalım, önlem alalım biraz da olsa belki azda olsa rahatlarız. Deprem olursa diye düdük alacam mesela gece boynumda tutarım. Deprem çantamızı hazırlayacam ve onuda yanımda tutacam. Korkan herkes bunu yapsın. rahatlatır biraz diye düşünüyorum. Sende sakin olmaya çalış kuzum bebeklerimiz herşeyi hissediyor. Rabbimize emanet olalım hepimiz. Ölümden değilde bu şekilde ölmekten korkuyoruz biliyorum ama kaderimiz de ne varsa o olacak. Bu yüzden biraz daha sakin olmamız lazım. Hayırlısıyla doğurmayı, yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbimiz 🤲🏻❤️