Busra005 bende korkuyorum İstanbul’dayım. 35+1 haftalığız 3.5 yaşında oğlum var. Bile bile lades olacağız diye düşünüyorum şu sıralar. Büyük depremi bekliyoruz ama kımıldamıyoruz. Hoş ne yapabiliriz diye de düşünüyorum sonra. Deprem riski olmayan şehirlere gidelim diyorum bazen aileme eşime.. ama ecelden kaçılmaz diyip susmamı sağlıyorlar. Bu ecelden kaçmak olmaz ki tedbir olur diye düşünüyorum.. af ALLAHım Af.. bende şimdi yapabileceğim tek şey olan duama sarılıyorum sadakalarımı veriyorum bide eve çok eşya yığmamaya çalışıyorum. Çocuk dolabı almadım mesela. Port manto ve kitaplık almadım ki bunlara ihtiyacım var ama Evim 80 metre kare olduğu için en azından yaşam alanı çok olsun, deprem olursa eşya altında kalmayalım diye düşünmeye başladım. Olan eşyalarıda duvara aparatla sabitlemek lazım hemen, giysi dolabı gibi.. bide yatağınızın başında çerceverimiz varsa onları alalım ordan lütfen çok korkarım onlardan. Saat vs.. deprem çantamız da hazır olsun her gece yatağımızın dibinde tutmak lazım onu kaçarken elimize almak için bir şekilde kurtulma şansımız olur belki.. en ama en önemlisi de sağlam evlerde oturmak.. üç kuruş fazla olsun evler sağlam olsun.. sonun sonunda yine hepimiz Rabbimize emanetiz. Biz tedbiri alalım tevekkül ALLAH’tan içecek suyumuz varsa ömür verir mevlamız.. karışık ruh hallerindeyiz Rabbimiz merhamet etsin hepimize 🤲🏻🤲🏻🌸