Merhabalar herkese bir sorum olacak dün doktora gittim kontrole 38+0 haftalık hamileyim ve doktor dünkü kontrolde bebeğin 3700 gram olduğunu söyledi ikinci gebeliğim ilki normal olmuştu kızım 3355 gram doğdu şu an oğlum olacak ve doğuma 2 hafta var ama çok aşırı kilolu her hafta 200 gram alıyor geçen haftada 3500 kiloydu doktor 4 kiloyu geçerse sezeryanla olur dedi çok canım sıkıldı ben yine normal doğum yapmak istiyorum sezeryandan çok korkuyorum size sorum bebeği böyle iri olupta normal doğum yapan var mı 4100-4200 gram doğuran var mı böyle devam ederse 40 haftaya girdiğimde 4100 gram olacak ve sezeryan yapalım diyecek doktor ama ben istemiyorum sizce normal doğumda ısrar etsem bi sıkıntı olur mu yada bebeğin kilo alımını yavaşlatmanın bi çaresi var mı çok aşırı şekerli ve yağlı şeyler tüketiyorum bu yüzden mi bu kadar kilo aldı acaba çok korkuyorum sezeryan olmaktan dünden beri beynimin içini anlatamam yani