Mavi02- Rahim filmi çekildi mi, tüpler normal mi, herhangi bir yapışıklık var mı? Eşinizin sperm hızı, sayısı normal çıktı mı? Sizin yumurta sayısı yeterli ve kaliteli mi? Amh değerine bakıldı mı? Kilonuz, tiroidiniz, hormonlar vs normal mi? Öncelikle bunlar ok ise ama 8 aydır olmuyorsa doktorlar 12 ayı tamamla sonra gel diyorlar. Ama ben de 34 yaşında evlendiğim için söylüyorum, her şey normalse ama olmuyorsa çok kritik bir yaş olduğundan hiç gecikmeden aşılama ya da tüp bebek için bir uzmanla görüşmekte fayda var. Çünkü o süreçler de uzun sürüyor, ilk denemede belki olmuyor birkaç ay ara verip tekrar deniyorsunuz vs derken yaşın ilerlemesi kadının aleyhine ilerletiyor süreci. Bir de en önemlisi cidden kafaya takmamak, rahat olup akışa bırakmak. Allah doğru zamanı biliyor, inşallah en doğru zamanda hayırlısıyla alırsınız bebeğinizi kucağınıza🌸