Mavi02- Bazı şeyler istemekle alakalı değildir . Benim içimde de annelik hissi yoktu . Hayırlısı dedik denedik ve oldu bir anda . Sizde istiyorsanız , elinizden geleni yaptıktan sonra, bekleyin . Olursa olduğunda , olmazsa olmadığında bir hayr vardır . Çocuğu olup çok zor durumlarda kalanlar , hayırsız evlatlar , annesini öldürenler bile var :( Çok istemek değil , hayırlısını istemek 🤍