Melike20 biz de bu gün 20 olduk çarşıya yürüyüşe çıktım kasığıma bir ağrı girdi bir anda bacak arama doğru ağrımaya başladı eve zor geldim sol tarafıma uzanınca hafifledi ama sizce normal mi ilk defa böyle bir ağrı hissediyorum kıpırdıyor bir yandan ama yine de korkuyorum ilk gebeliğim bebek canlandığı için ağrı yapar diyorlar bilgisi olan varsa yazabilir mi