Kayaozge elifdiyebiri17 Nst ye 36.hafta da başlamıyorlar mı sizi neden erkenden aldılar. Bende 32 haftalığım benim de randevum varda beni de alırlar mı acaba diye düşünüyorum o yüzden sordum ☺️
Eliserra05 Kayaozge bende 32 hastalığım canım bugün nstye başladı doktorum. Artık 2 haftada bir kontrole gidicem ve her gidişimde nstye bağlanıcam
Kayaozge ayferaln Öyle miii Erken haftalar da alıyorlar yani.. Benim de bu aralar ara ara kasılmalarım oluyor alırlar mı acaba yada doktora söylemem gerekir mi
ayferaln Kayaozge ben söylemeden aldı sadece sağda toplanıyor dedim o kadar ama kasılmanız olduğunu mutlaka söyleyin
elifdiyebiri17 Kayaozge kasılmalarım var dediğinizde kesin alırlar diye düşünüyorum çünkü bana da sordu kasılmaların sancıların başladı mı diye :)
Kayaozge 3babyannesy Ya benim de bugün sabahtan beri sol tarafıma ağrı girip çıkıyor yalancı sancı dedikleri her halde çünkü saniyelik sürüyor. Bu kontrolüm de gittiğim de söyleyeyim de belki beni de alırlar nst ye
elifdiyebiri17 3babyannesy benim de sancım olmamasına rağmen bakmak istediler sanırsam ilerleyen zamanlarda karşılaştırmak için :)
Damlaa92 Benimde 34. Haftada ultrasonda kalp atışı yüksek çıkınca istemişti doktor. Ama nst de normal çıktı 🙏🏼
elifdiyebiri17 Damlaa92 benim doktor ne kalp atışına bakıyor ne kilosuna 😅 iyi bir sıkıntı yok diyorlar o kadar :)
Kayaozge ayferaln Benim de solda yani bugün sürekli sol tarafımda toplandı bir de saniyelik sancılarım oldu hemen geçti ama normal bir durumdur umarım 🙏🏻
Kayaozge Eliserra05 Peki devlete mi gidiyorsunuz yoksa özele mi ☺️ Ben şuan 32 haftalığım doktor kontrolüm de 2 hafta sonra bakalım benden isteyecek mi bu aralar bir de kasılmalarım oluyor