@"Betbet98 canım Rabbim anne olmayı hakkinda hayırlı eylesin ben hep bu şekilde ettim dualarımi 1.5 yıl sonunda benimde gerçekleşti şuan daha çok yeni 5 haftalık hamileyim ☺️ lütfen söylediğimi yanlis anlama ovulasyon testini bende kullandım ama onu kullanınca ister istemez stres yapiyor ve vücudumuzu bir robot olarak görüyoruz o gün yapmazsak gebelik olmaz illa o gün olacak tabi ki bu günleri değerlendirmek olasılığı çok arttırıyor ama lütfen bu testi kullanırken benim gibi sıkıntı yapma🙏 ben geçen ay dedim aman bu ay kullanmayacağım çok stres yapıyorum dedim kullanmadığım ayda hamile kaldım vardır vakti zamani Rabbim en hayırlı zamanda anne olmayı nasip etsin