zeliscn Betbet98 benim de böyleydi hamile olduğumu öğrendim beta testi yağın netleştirin ancak hamilesiniz bence diğer testinizde de net var görünüyor ☺️👏
arirangg Betbet98 O zaman dün yumurtlama olmuş, bugün de yumurtan çatlamış kuzum. Artık test yapmana gerek yok
arirangg Betbet98 Canım o zaman bugün ve yarını da değerlendir. Normalde ben hem pik günü hem de sonraki iki günü değerlendiriyorum
arirangg Betbet98 Üzülme canım eğer nasipte varsa olacaktır. Nasip değilse pik gününü de değerlendirsen yine olmayacaktır. Ama yumurtlaman çok güzel olmuş. İnşallah gebelik olur🌺
Betbet98 arirangg yaa yumurtlamanın güzel olduğu belli oluyor mu kuzum 🥹🥰 inşallah olur canım benim duaların için teşekkür ederim .. çok haklısın biz sadece çabalıyoruz Rabbim büyük ol der inşallah
Betbet98 zeliscn kuzum bu ovülasyon testi hcg değil :( heyecanlandım sen öyle yazınca keşke gerçek olsaydı ;((
Betbet98 mrvsrcn kuzum inşallah değerlendiricem dünü değerlendiremedim. Asıl pik gitti ama bugün inşallah işe yarar🤲🏻🥹
zeliscn Betbet98 yaa ben öyle sandım her test farklı oluyo demek. Ozaman bence sizin olumlu gidiyo gibi dımı bu teste de ikisi kırmızı çıkmış ayy inşallah güzel haber alırsınız Rabbim nasip etsin 🤲
mrvsrcn Betbet98 kuzum kötü düşünme bak tek ilişkiyle de olur benim şu an eğer varsa sadece aşılama günü oldu bak öncesi ve sonrası yok sadece aşılama ile tutmuş olacak
Betbet98 mrvsrcn kuzum sadece kafama takılan yumurtlama günümü daha yüksek şans acaba çatlama günü mü yumurtanın ömrü 12 veya 24 saat diyorlar ya inşallah hala etkilidir🥹 çünkü benim bugün çatlama olmuş