Sözün bittiği yerdeyiz yorumları okudukça ağlıyorum. Herkese çok geçmiş olsun hiç kolay değil. Ben yurt dışında Amerika’da yaşıyorum. Burda okulda öğretmenlik yapıyorum. Yardımlarımızı topladık camiye bıraktık ordan konsolosluğa ordan Türk hava yollarına en son afada ulaşacak inşallah. Çok acı çok kötü çok korkunç . Allah hepimizin yardımcısı olsun.