bluepoint hiç korkma.bebiste hisseder tedirginliği .benim ilk sezeryandi ameliyata girerken çok korktum annemin ağlaması eşimin ağlaması ağlayarak girdim bende belden uyustukdan sonra inan hiç bir şey yok.vucudunda elleri hissediyorsun sonra bebisin ağlıyor doktorlar bebeğini yanağına koyduğunda kadın dogumcu dikisleri bitiriyor ve uyanma odasına gidiyorsun sonrasında serumla ağrı kesici veriyorlar ilk ayağa kalkma da hafif zorlanıyorsun şöyle ki gobekteki koca boşluk gitti gibi iç organlar kayıyor yerleribe gibi bir his sonrasında yürüdükçe açılıyorsun.ben 48 saat sonra eve geçtim ve sonrasında yemeğine bebek bakimina kadar kendim yaptım her bünye farklıdır buna saygik sonsuz ama annelik kolay değil kendi canına bir can daha emanet alıyorsun .sağlıkla gelsin bebisin