avakado7 benimde 23 ünde doğumum 😊 ,heyecanı korkuyu hepsini bir yaşıyorum sanırım artık düşünmekten uykularım kaçacak ,daha önce hiç ameliyat olmadım sezeryan nasıl olur zor mu olacak beni ne bekliyor bilmiyorum haftaya anestezi ile görüşeceğiz spinal isticem bende umarım panik yapmam ,sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi 😊