krdelen41 Kızlar dün çatı muayenesi olmuştum muayeneden sonra bugünde dahil olmak üzere çamaşırımda afedersiniz uzun sümüksü hatta jole gibi yapışkan bişey gördüm ama renksiz sizce nişan mı? Artık doğurmak istiyorum ya
anie krdelen41 bende iki gün önce aynı şekilde şeffaf sümüksü yumurta akı gibi sıvı geldi ama nişan pempe kırmızı ya da sarımsı oluyo kişiden kişiye diye takibe aldım kendimi cumartesi kontrolde soracağım canım 37+0 bugün
Nilsss1907 krdelen41 Akıntıda olabilir. Ben 37 haftalığım bende de oluyor şeffaf dediğinden. Bugün gittim doktora hiçbir sıkıntı yok. Genelde nişana açık kahvemsi ya da açık pembemsi gibi oluyor diyorlar ama şeffaf olur mu bende bilmiyorum 🤷🏻♀️
Zehra_2 Ozlemiskndr doktorum kesinlikle öyle olmadığını söyledi koyu kahve pembemsi ya da kırmızı olduğunu söyledi
Zehra_2 krdelen41 Akıntı olabilir son zamanlarda rahimde olan tıkaç açılırmış ve bu çok akıntıya sebebiyet verirmiş
baharkarakuzu krdelen41 canım bende 37+0 haftadayim bugün kontrolüm vardı doktorum çatı muayenesi yaptı. Bu hafta içinde lekelenme gibi bişey olursa korkma sakın normal dedi. Bende normalde şeffaf akıntı hep olur.
berilmt Nişan gelmiş sizin. Şeffaf da olabilir gayet normal. Benim de bugün geldi nişanım, ilk gebeliğim. 37+1deyim, daha çatı muayenesi olmadım bakalım. Nişandan sonra 10 gün de sürebilir bebişin gelmesi, bakalım ne zaman karar verecek gelmeye ☺️
ParildayanYildiz krdelen41 belki farklı da oluyordur ama bu sabah benim geldi koyu kıvamlı içinde biraz kan vardı canım
Damlamsu krdelen41 bende 38+2 yim aşırı mide yanması yaşıyorum resmen ölücem napabilirim süt ictimelma yedim naptiysam olmadı
krdelen41 Damlamsu Pulcet tablet iç aç karına sabahları mide koruyucu hamileler kullanabiliyor doktorum önermişti 2 gün yanmama iyi geliyor nerdeyse gaviscon 2-3 saat tutuyor
berilmt Damlamsu en başından beri gebelik reflüm var, bu konuda çok çekmiş biri olarak kesinlikle Trabzon hurması öneriyorum. Süt ve süt ürünleri aksine daha da azdırır. Sakın tüketmeyin
ParildayanYildiz krdelen41 bencede canım ilk gebeliğim tecrübem yok ama anlatılanlara göre öyle gözüküyor
baharkarakuzu Damlamsu bana doktorum gaviscon vermişti. Yemekleri baharatsiz yapıyorum canım sütte mideni rahatsız edebilir. Geçen gün hatta tahin yedim çok kötü oldu midem sindirimi zor bişeymis sanırım.