Merhaba, benim de detaylıda sınırda idi. Sonra iki haftada bir gittim ve 11-12ye kadar arttı ama erkek bebeklerde olabilir demişti dokturm. Başka soru yoksa gerileyebilir de dedi. Bugün gittim sınırın altında dedi. Ancak yine de takip gerekiyor, artmaması için. İnşallah başka anomali de yoktur bebeklerimiz sağlıkla dünyaya gelirler.