Sevddos teşekkür ederim, p.tesi gideceğim inşallah görürüz bebeği ,çok içime oturdu :( burda 1 tane hastane var ,onun dışında ne özel ne devlet nede muayenehane hiç biri yok ,iki doktor var , diğeri de hep dolu. İnşallah güzel haber almak nasip olsun,sende sağlıcakla kucağına al inşallah kuzum