Melike-57 arirangg bugün regl oldum maalesef 2 gecikme olmuştu ama umduğum şey değilmiş hayırlısı olsun diyoruz artık
HOME Melike-57 ben olmadım canım bende bekliyorum ağrımda yok çoktuhaf bişey. Olsun hiç üzülme rabbim tez zamanda hepimize nasip etsin inşallah canım benim 🥰🙏
Melike-57 HOME amin inşallah benim de 2 günde hiçbir belirti yoktu, bu sabah uyandığım da dedim bu ağrı adet sancısına çok benziyor ve umduğum gibi hastalandım. Rabbim en kısa zamanda iyi haberler almayı nasip etsin sana ☺️
HOME Melike-57 verdim canım sonuç hüsran beta 1.20 çıktı. Gebelik yok. Adette olmuyorum yeminle kafam allak bullak pazartesiye kadar olmazsam tekrar vericem kan bakalım canım