esmerella37 Melike-57 ayın 10 da kadın doğuma randevum var zaten cocuk istiyorım olmuyo diye gidecektim adet olmadım daha adet olsaydım eb azından hormonlarıma filan bakardı
HOME Melike-57 selam canım bendede bi kıpırtı yok daha valla. Sadece hafif hafif kasık ağrım var o kadar
elifozge Zumra_elif61 kese 5. Haftadan sonra daha net görülebilir :) geç döllenme olduysa daha biraz beklemeniz gerekebilir :) inşallah güzel haberler alırsınız :)
Melike-57 Sanie geç döllenme olabilir diyenler de oluyor o yüzden haftaya kadar beklemeyi düşünüyorum
Naz1616 Melike-57 geç döllenme geç yumurtlayan da oluyor yani düzensiz adet görende ovulasyon testinde tam koyu 2 çizgi gorduyseniz yumurtlama gününü sayarak 14. Gün teste çıkar rabbim en kısa zamanda nasip etsin kucaginizi doldursun inşallah
Melike-57 HOME bende de hiçbir belirti yok sadece dediğin gibi hafif hafif bir kasık ağrıları var bakalım inşallah hayırlı haberler alırız canım ☺️
HOME Naz1616 canım test yapsam çıkar mı acaba benim ya 24 ünde yumurtlama günümdü yoksa bi kaç gün daha bekliyim mi
Naz1616 HOME bence çıkar varsa erken gebelik testi yapın sabah ilk idrarla yapın hakkınızda hayırlısı sonucu yazarsanız sevinirim merak etdim inşallah vardır
Melike-57 arirangg bugün regl oldum maalesef 2 gecikme olmuştu ama umduğum şey değilmiş hayırlısı olsun diyoruz artık