Patatesanne 18 haftalığım hala geçmedi 2 günde bir zofer kullanıyorum. Kullanmadığım zamanlarda ne yesem dışarı çıkıyor 😔
Sevvallll12 Haftadayım ve hala hergün 4 tane prilamla duruyorum. Üstelik tam anlamıyla kesmiyorda hala kusuyorum. Yapacak birşey yok maalesef
Patatesanne BenimKucukYazCicegim zofer içtiğim zamanlar 2 gün boyunca güzel yiyip içiyorum fakat etkisi bittiğinde tekrar aynı kusmaya dönüyorum. O yüzden kustuktan sonra zofer içiyorum ki daha fazla yıpranmayayım
pelinden Haftamda başladı bulantılarım 14+3 olduk hala devam ediyor özellikle akşamları daha çok hissetmeye başladım.. midem bulanmasın diye erkenden uyumaya çalışıyorum