Gebeliği boyunca hiç bulantı yaşamayan olduğu gibi malesef sonuna kadar yaşayan dahi var.. 7-12 haftalar arası prilam dr kullandım.. 12.haftada bulantılar bitti ve hiç kusma yaşamadım.. ilacın yeterli gelmediği günler oldu özellikle akşamları bulantıma iyi gelen besinler vardı.. muz,limon,nesfit,etimek bir de zencefil limon çok iyi geldi bıçak gibi kesiyor gerçekten🙏🏼