Yuncu1 kesinlikle az önce kurulumunu yaptık hem çok hafif hem de çok fonksiyonel ve aşırı kaliteli duruyor. İnanın bir tanıdığım 30 bin liralık bir bebek arabası kullanıyor şuan ismini tam hatırlamıyorum ama o hem çok ağır hem çok yer kaplayan bir modeldi sadece markasından ötürü çok pahalıydı