Denizm922 Doğum sonrasida önemli bebek ve anne için inşallah sorunsuz doğumlar olur . Zaten 38 den önce almaması yeni doğan yoğun bakım olmadığı içindir bence
Ygmrsrcn Denizm922 tabiki de o sebepten dolayı. Rabbim hepimize hayırlı sağ salim doğumlar yapmayı nasip etsin