mrvsrcn olablr evet benm adet duzensiz ama hormonlarda skıntı yok yumurtlamayı ocak 6 ve 12 sunde gordum ama hala adet olmadım suan 7 gun gecikmem varr insallah gebelik vardır diyorm ama sanmıyorum 3 senedir olmadı simdide kendiliginden olacagını sanmıyorumm insallah guzel haberler alıırm hastaneden diliyorum 🤲🏻🤲🏻