Goktugc kıyafet olarak iki tane hastane çıkışı aldım 8li , bi tane de yine yeni doğan takım aldım ikili . Zıbın eksiğim var onları almadım henüz. Bir de çorap ve müslin örtü alacağım . Onun dışında hep büyük almaya çalışıyorum 1 yaş vs.gibi hoşuma giden kıyafetlerden aldım . Çevremden hediyeler geldi sağolsunlar yenidoğan Mevlüt elbisesi ,yaza giyecek elbise şort vs. Geneli büyük geldi hep daha da gelir gibi kıyafeti şuan kestim almayı yeter diye düşündüm