Kubra-ulas KumsAlyaa valla gerekirse kavga ederim benim korkum çocuğa geçiyor kusura bakmasınlar gereken karınızı da söyleyin çekinmeyin
KumsAlyaa Kubra-ulas Eşim izin vermiyor birimde çocuğumuz doğup ağlayıp rahatsızlık verecek belki de diyor şimdi gidip onların çocuklarına ne diyelim diyor yani çocukların koşması oynaması normal de pat küt sesleri beni huzursuz ediyor yani Allah korusun ama sanıyorum ev çatlıyor her seste psikolojim çok bozuldu sürekli sallanıyor gibiyim gözümü lambadan alamıyorum
Kubra-ulas KumsAlyaa gündüz yapılana söyleyecek sözümüz yok. Ama gece vakti yapılana tahammülum yok çocuk ağalasa vs ona yapacak bir şey yok. Çocuklarımız doğduğu zaman kimse ona laf edemez. Günlük çocuğa kim ne diyebilir. Benim eşimde karışma kavga etme diyor ama ben rahatsız olduktan kim olursa olsun kapısana giderim
fatmasili Uyku yemek hepsi sanki suç işliyormuşum gibi hissettiriyor şu an.. Günde bi kaç saat anca uyuyorum..
semolise Deprem bölgesinde olmamama rağmen mümkün değil uyuyamıyorum gözümü kapattığımda hep gözümün önüne internette gördüğüm o evler insanlar geliyor elimden geldiğince yardım yolladım umarım ihtiyaç sahiplerine ulaşır :(