Ya vallahi daha fazla içimde tutamıcam,bizlerin gözüne uyku girmiyor üzüntüden acıdan,burada bazı kişiler yumurtlama testlerini paylaşıp bu geceyi değerlendir gibi yazışmalarda bulunuyorlar bu kadarda vicdansızlık olmaz ama ya bu kadarda olmaz yapmayın,insanlar enkaz altında sokakta kaldılar. Yani gerçekten cok ayıp ben uyumaya utanırken nasıl bu kadar rahat olabiliyor bazı arkadaşlar anlamıyorum,yas ilan edildi ama… söylicek çok sözüm varda ama işte anca bu kadarı cıkabiliyor..