Beyzacan uzulme kuzum sonucta sana anne diyecek,sana anneligi tattiracak, karninda bunca zamandir ne sıkıntılarla dunyaya getiriyorsun bunun gururunu yasa bence evet insan uzuluyor.ben dogum yaptim 4 ay oldu hâlâ hamileligimi ozluyorum bana da kalpte parlaklik,bobrekde genisleme, aminiyotik bant, rahim kisalmasi, neler demediler ki ama sonucta cok sukur oglum yanimda 36+2de dogdu saglikli olusu tesellimiz olsun kuzucugum. Elbet bir gun dogacak illa ki o gunde sabahmis rabbim sag saglim kucagina almayi nasip etsin canini sıkma bebegini goreceksin acaba kime benziycek bunu dusun 😇🥰