Eldgrn 37+3 haftalık olduk bu aralar çok zor geçiyor benim için pazartesi günü geçmeyen bel ve sırt ağrım vardı acile gittik 2 cm açıklık var dedi bugün sabah aşırı mide bulantısı ve baş dönmesi yaşadım sağlık ocağındaki doktor hemen acile git dedi bu defa ebe değil doktor baktı açikligin şuan dışta içte değil dedi kafamı karıştırdı istersen yatıralım hastaneye dedi kabul etmedim şimdi evde arada şiddetlenen bel ağrısı çekiyorum🤦♀️biraz uzun oldu kusura bakma canım çok dertlenmişim😁