eminegngr Benim ilk hamileliğimde ne bulantı ne Ağrı vardı bildiğin hamile değilmişim gibiydi çok ama çok stres yapıyodum ağlaya ağlaya gözlerim ağrıyordu artık hem ilk hamileliğimde kayınvalidemle beraber oturuyordum ailevi sorunlarımız da vardı,hiç bir zaman yemek yiyemiyordum hep temizlik yapıyordum halı bile yıkadım gerisini de artık sen düşün,ama şimdi hiç stres yapmıyorum sadece Rabbime hayırlısını ver diyorum hayırlı bi şekilde kucağıma almayı nasip etsin diyorum