Berildoruk 5+3 haftalık kısmetse eylül 1 ya da 5 gibi görünüyor program da kalp atışı duyan var mı ya da neler yaşıyorsunuz bayanlar
eminegngr Berildoruk 5+2 günlük benimde 6 eylül gibi görünüyor kese göründü 4 mm kadar cuma günü tekrar kontrole gidicem kalp atışı belki duyarım inşallah🙂 kasık ve bel ağrım çok oluyor sizde de oluyormu?
MberraAglYac Kızlar ben eylül ayında 2 kere Doğum yaptım biri 2008 eylül biri 2011 eylül çok ters bi ay okula başladığında anlarsınız😂😂😂
MberraAglYac Berildoruk okula başladığında sınıfın büyük bi çoğunluğu büyük oluyo yani senenin başında doğanlarla senin çocuğun aynı kefeye konuyor yani arada 5 6 7 8 9 ay fark oluyo çocuğu okula vermeyim diyosun bu seferde 1 senesi boşa gidiyo sıkıntılı oluyo okul hayatını düşünürseniz çocuğu senenin ya en başında yada 9 aydan sonra doğurucan 9 ay okul için uygun bi ay deyil tecrübeyle sabit😂😂😂
Berildoruk [bilinmeyen] bende 4+5 te gittim keseyi gördük 7 de kalp atışı için gidicem inşallah ama aklıma çok sorular var doktora soracak çünkü acayip şeyler yaşıyorum korkuyorum da bi yandan bakalım ne olacak kalp atışını duyabilecek miyim
zehracinar Berildoruk Ben 5+1 deyim henüz kese ve kalp atışı için gitmedik ayın 11inde gidicez inşallah ❣
Berildoruk eminegngr evet ayakta çok olursam belim ağrıyor ama ara ara kasıklarıma sancı giriyor 1 dk kadar sürüyor geçiyor
eminegngr Berildoruk şimdi yine çoğaldı ağrım geçen ayda bir düşük yaşamıştım 4+3 günlüktü o yüzden bunun içinde çok korkuyorum inş birşey olmaz..bu arada bulantım benimde yok ama iştahımda hiç yok bebeğim sağlıklı olsunda
zehracinar eminegngr Bende 4 ay önce 3 aylık bebeğimi aldırdım kalbi durdu diye o yüzden çok korkuyorum inşallah Rabbim evlatlarımızı bize bağışlar ❣
Berildoruk eminegngr korkma içini rahat tut ağrılar normal dinlen bol bol tutunur inşallah bende de korkum et parçası oluşmuş doktora gidicem
Civcivhikayesi Merhaba ben bugün doktora gittim adet tarihimden hesaplayınca 5haftalık ancak sadece bikaç mm lik kese gördü zorla 3haftalık kadar dedi şimdi ben hangisiyim 3mü 5mi 😕
Berildoruk Civcivhikayesi sana tine haftalık demiş canım ben gittim kontrole hiç bişey demedi hesabıma göre 5+3 olmuşum kendime göre yani hiç bişey demedi keseyi gördü üstüne Notlar yazdı o kadar
eminegngr zehracinar Aminnn inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız umarım öyle bir pskolojiki herşey aklıma geliyor şu anki ağrım çok korkutuyor 🙁((