Sennannnamamam1 Yolda giderken elbistana tırların sogukdan frenleru patlamış yola cikanlarda gidemiyormuş
miracyusufveberilmoms Gunes1919 bizim dükkan sahipleri gelıyor ınsallah yola çkıktılar 4 kişiler Allahın izniyle gelıcekler