Gunes1919 lütfen yalvarıyorum tanıdığı olan varsa eğer lütfen vinçler ilk Elbistan’a gitsin nolursunuz size yalvarıyorum Elbistan’a gitsinler lütfen yalvarıyorum çok kötü durumdalar eşimin ailesi orda herkes enkaz altında en son dün su içmişler içmeye su dahi yok sürekli enkazlardan ses geliyormuş ve yardım edemiyoruz diyorlar 2 gündür sokaktalar bir Allah’ın kulu yok diyorlar lütfen oraya yardım edilsin yalvarıyorum