Kaç haftalıksınız be hangi doktora gidiyorsunuz acaba? Bende ilkin bey takipliyim defalarca post açtım orda doğum yapanlar için ama hiç kimse yok sanırım. Sezaryen için yaklaşık 2000 tl istiyorlarmış ama normal ücretsiz. Normal odalarını bilmiyorum çok merak ediyorum ama kimseden bilgi alamıyorum muhasebe de bir tanıdığımız var doğum zamanı haber verin tek kişilik odaya aldıralım Elifi demişti. Dün akşamda arkadaşım ücretli özel odalarının olduğunu söylemişti bunu da kontrole gidince orta deskte oturan hemşire ve ebelere soracağım