Ecemsuakpolat_ 24+4 haftalığım malesef depremden dolayı ve 3 yaşındaki oğlumdan dolayı perişanım şanlıurfadayız. Arabadayız kaç gündür. Karnım sürekli kasılıyor belim kırıldı arabada iki büklüm kalmaktan. Tansiyonum düşüyor ve 9 aylık hamileymişim gibi ne bir eğilebiliyorum ne bir uzanabiliyorum nefes alamıyorum uzanınca. Hazırlık ise yapmadım yani bu bebeğime bir şey almadım ilk oğlumdan kalan kıyafet falan var. Yeni temel ihtiyaçlarını yenidoğan seti biberon bez tek gerekiyor. Onlarıda 30 dan sonra hallederim Allahtan bir şey çıkmazsa. Sizinde uzanamama durumunuz var mı? Nefesim çıkmıyor boğulacak gibi oluyorum üstelik sağa sola uzandığımda bile bu durum var. Otururkende mideme batıyor belim ağrıyor