Suasli Mervegvn123 maşallah bizim de tam tersi ismi düşündük ortada bişey yok 🤣 bakarım tabi modeli falan var mı
Mervegvn123 Suasli joie commuter change park yatak canım e bebekten ındırımde 1500e almıştım suan 2300 cıvarı
Gulsahrecep Ecemsuakpolat_ gayet güzel gidiyor çok şükür 🤲🫶🏻 çokça zıbın aldım yaza denk geleceği için 😍 müslin örtü aldım yenidoğan çok fazla almadım hemen büyüdükleri için 0-3 ay 3 tane almanız yeterli olacaktır 6-9 ay çoğu kıyafeti 🥰temel ihtiyaçları hemen hemen eksiksiz bizim 😘
Turuncubebik Gulsahrecep çıtçıtlı badi beyaz kolsuz zıbınlardan kaçar adet ve kaç ayşık olarak aldınız acaba Yenidoğan 3 ay 6 ay kaçar adet aldınız kızlar🫶🏻
dmtturan Gulsahrecep Canım böyle diyorlar ama 3 tane alsak bir aya başka ne giydirecez ki sık değiştirilmiyor mu üstleri benimde kafam çok karışık
Sumeyye1234 Ecemsuakpolat_ 25 haftalığız daha bi iğne bile almadım😂 diğer oğlum 14 aylık olduğu icin hali hazırda herşeyi var sona yaklaşırken biraz yeni zıbın müslin falan alırım sadece:)
nur34_ Ecemsuakpolat_ bi yanlislik ar sanki canm mayis nisandan sonra glyor ben uan 29 haftalgm 29 nisan dogumum
Turuncubebik Suasli yoyko park yatak aldım ben en çok tercih edilen diye bu dikkatimi çekti baya instagramda faln videolar var izleyin isterseniz bi Anne yanıda oluyor
Suasli Turuncubebik ya yoykoyu bulamıyorum ben bitti mi acaba bi onu çok öven vardı baktım bulamıyorum
Gamzecimm SaHil_Hayat yenidogan cok az aldim 4 5 takim anca vardır hastane çıkışı 2 tane diğerleri 3-6 aldim hep kışlıkları 6-9ve 9-12 aldim zaten çok hızlı büyüyorlar az gelirse büyükler de giyer ama kucuklerden giyemez diye genelde büyük aldim
dmtturan Nilufer0607 LCW da kod veriyor ürünlerini de beğeniyorum ben oradan alıyorum mağazalarda bir tulum 150 200 orada zıbını şapkası tulumu oluyor ve indirimle çok uyguna geliyor 8-9 takımı 1300 civarı aldım 139 a geliyor tanesi
Aleyna-Osman Nisan sonu Mayıs başı gibi doğacak bebeğe dış giyim olarak ne aldınız hırka mı yoksa tulum mu ? Ben de bu konuda kararsızım
Turuncubebik Suasli kırmızı vr lacivert var hepsiburada ve tredyolda Bende bej istiyordum bulamıyordum uzun uğraşlar sonucu satan bir mağza buldum☺️ İstanbul avrupa yakasında ben gidip aldım ama online satışlarıda var
Turuncubebik Suasli bende çok aradım en sonunda uygunlar bebe de buldum İstabuldaysanız gidip alabilirsiniz. Değilseniz kargo yapıyorlar
Asya2838 Sozde iyi cnm Rabbım sağ salim kucağına almayı nasip etsin benim kızım olacak ya sizin belli oldumu