Skrn1 maşaALLAH benim de kızım olacak kısmetse.
Sevindim hareket etmesine elhamdulillah 🤲🏻❤️
Benim ki biraz üzülsem ağlasam. Tam tersi aşırı hareket ediyor sanki kızıyor bana. Hayret ediyorum bazen, ona diyorum iki dakka ağlamama da izin vermiyorsun ki içim rahatlasın.🌸 Kesinlikle annedeki duygu değişimini hissediyorlar bebekler sübhanALLAH Rabbimizin hikmeti buda..
Rabbimiz Bu masum yavruların hürmetine hepimizi bağışlasın, bu zor günlerimizi kolay eylesin.. hepimiz enkaz altında kalmış gibiyiz. Bu imtihanı da hayırlısıyla atlatmayı nasip etsin vatanımıza milletimize yardım etsin. Sabırlı ve Sağlam duracağız, Dua edeceğiz, maddi ve manevi elimizden ne gelirse yapacağız ki biraz da olsa içimiz soğusun canım, yoksa duvarlar bile üzerimize geliyor evin içinde.. acımız bir🤲🏻