Kızlar merhaha deprem yüzünden hep tv başındayım haliyle üzülüyorum dün bebeğim çok hareketliydi normal zamanda da öyledir bugün çok ayaktaydım hareketleri hissetmedim akşam 5 ten beri uzamıyorum en fazla 1 hareket geldi yarım saat önce biraz çikolata attım ağzıma ama hala hareket yok oynamıyor sizce hastaneye gitmeli miyim yoksa hem depreme ve oynamadığı için kafam taktım ondan mı oynamıyor gitsem mi hastaneye sizce