O kadar iyi anlıyorum ki seni canım bende adanadayim evimize giremiyoruz disarlarda kaldık bebeğimi çok merak ediyorum aşırı kasıldı aşırı kötü psikolojim 2- 3 hafta kaldı doğuma surda ne kıyafet ne bı bişe alabildik canımızı zor kurtardık ne yapacağımızı bilmiyorum çıldıracağım resmen