Belimden giren bir ağrı var sabahtan beri şimdi sağ tarafıma bebek toplanıyor ve aşırı aşırı kabız oldum. İlk defa böyle birşey gördüm yuruyemiyorum bile basur da ortaya çıktı bian meme şeklinde. Geçen nst girdum sancım çıktı ama eve gelmiştim şimdi böyle şeyler yaşıyorum 35+2