Dolphin16 Ben 41 haftanın sonuna doğru doğum yaptım evde sancıyla hastaneye gittim orda gelmişti değişik pembe bişey doktora söylemişti nişan demişti 🤷♀️🤷♀️
sutkokuluoglum Dolphin16 öğlen kahverengi şeklinde geldi az bisey az önce de beysz geldi 41 haftayı geciriyolar mı
Selsi1 Benimde dün sabah nişanım geldi. Ara ara sancım oluyo bugünde 10 dakikada bir genelde hala sıklaşmadı 39+6 yım
minnakannesi08 sutkokuluoglum rabbim yardımcın olsun canım sağ salim kavuştursun yavrucuğuna tek avazda 🤲🏻🤲🏻
Limonzeytin sutkokuluoglum ben sezeryan günü almştm günü gelmeden 38+3te hem suyum hem nişanım gelmişti kahverengi akıntılı bişeysi peçeteye sildikçe geldi gittiğimde 1.2cm açıklk başlamştı sezeryan olacağm için o gün doğum yapmştm.
sutkokuluoglum Limonzeytin normal doğum yapmayı çok istiyorum açıklık olmazsa yarına kadar suni sancı vericekler inşallah suni sancıyla açıklık olurda sezeryana kalmam