AyFa1608 bende protein kaçağı olduğu için erken doğum yaptım tansiyon da vardı ve rahimde direnç vardı her neyse işte ama bi arkadaşım 16 haftalık gebeydi idrar da protein kaçağı çıkmıştı 39 haftalık oldu sonra doğum yaptı. Doktoru sık sık tansiyon takibi önermişti birde sanırım beslenmesi konusunda bir şeyler söylemişti o kısma pek hakim değilim.