AyFa1608 canım 30.haftada bende de çıktı yüksek tansiyondan farkettik hastaneye yattım 3 gün işte sürekli tansiyon bakıldı ve 24 saatlik idrar sonucu protein kaçağı var dediler sonra hastaneden çıktım yarın 32 haftalık olucaz bi şikayetim yok tansiyonum iyi devam ediyor doktor 37.haftada alırız tansiyonun ani yükselmezse demişti dua ediyorum 37.haftayı bekliyorum bende burada bekleyeyim cevapları çok merak ediyorum. Bu arada halam bu sebeple erken doğum yaptı 35.haftada, 4 sene önce 8-9gün küvez sonrası kavuştu şuan bebeğimiz kocaman oldu bile.