busrasss1 folanda kullaniyorum biraz pahali bitincenispeten birqz daha uygununu alabilirsin dedi doktorum
serpil1baby Seda_w kafana takma canım basit şeyler daha yolun uzun ağrıların olabilir kasık ağrıların istahsız olabilirsin bebeğin beslenemiyo diyede korkma onlar besleniyor ilk 3 ay depolarımızdan bu yollardan geçtim bende stress yapma hiç biseyi🤗🤗💕
Seda_w serpil1baby pozitif olmak lazım haklısın ilk gebeliğim hani geç kalmaktan vesaire biraz, tedirgin oluyorum hemen ilk olduğu için biraz heyecan biraz merak, biraz endişe🙈💕❤🎈
serpil1baby Seda_w çok iyi anlıyorum seni ,o sağlıklıysa hiçbişey olmaz kolay kolay merek etme💕 vücudumuz sağlıksız gebeliği atar sağlıklı olana hiç bişey olmaz öyle kolay👌🏻
sevval_400 Seda_w 14 haftalık gebeyim bende gebe kalmadan önce 3 ay gebeliktede 3 ay kullandım VİNELAC içerisinde bir çokta vitamin mineral var öneririm 👍
cananebrem Ebruardaugur Ebruardaugur aynen bende onu kullanıyorum. Hamileliğinin başında vermişti. Şuan 16. Haftadayım. Hala kullan dedi bunun içinde tüm vitaminler var demişti.
Beyazeller Seda_w Folidoce kullandım , ücretli ama doktorum en iyisinin bu olduğunu söyledi . Ben bir gün arayla yuttum :)
Seda_w serpil1baby dün kan tahlili vermiştim bugün sonucu cıkmış doktora dedim folik asit yazmadılar kendim alayım mı dedim hayır alma, dedi şu an folik asit değerim xok güzel dedi kadın doğum Doktor’un sana Elenatol 1 e başlatır dedi ❤❤❤💫moralimi yükselttigin için sana anlatmak istedim🙈🏵💕
twinsmom_ Seda_w elenatal 1 kullanıyorum kendimde onu araştırıp almıştım gebelikten önce doktorum da onu önerdi kullanmaya devam ediyorum
seyma_nur34 Seda_w kendiniz de alabilirsiniz ama en iyisi randevunuzu bekleyin bence, tabi yinede siz bilirsiniz 🌸
Seda_w seyma_nur34 eczaneye, gittim eczacı da öyle dedi yazmamış zaten dedi 1 hafta kalmış zaten randevu buda dedi beklemen daha iyi dedi🎈❤
Annesininbali_05 Folactive kullandım hamile kalmadan önce başladım üstüne zaten hamile kaldım içerisinde farklı vitaminlerde bulunuyor gayet güzel 90 li tabletti o bitti doktor yeni vitamin takviyeleri ne başlayacağız dedi
Gln0110 Seda_w neredeyse tüm doktorlar kullanman gerek diyor zaten, ben kullanmadım. Ocean Mummy takviye kullanıyorum. İçinde var folik asit, temiz marka almanızı tavsiye ederim.
Aysegulozcn Seda_w Vifolik kullanıyorum bende. Folling kullanıyordum dün doktorum artık vifolik e geçmemi söyledi. Vitaminler ve folik asitı ayrı ayrı kullanıyordum. Omega 3 b12 folik asit ve birçok mineral var içinde