Seda_w Kızçelerim hangi folik asiti kullanıyorsunuz doktora, gittim hiç bi şekilde folik asit önermedi sadece folik asit kullanman gerekiyor dedi
serpil1baby Seda_w aslında kendi yazması lazımdı garip olmuş benim doktorum folicus verdi 3 ay kullandım sonra biraktırmıştı. Multivitamine geçti onunda içinde az miktarda var.
sevval_400 Seda_w 14 haftalık gebeyim bende gebe kalmadan önce 3 ay gebeliktede 3 ay kullandım VİNELAC içerisinde bir çokta vitamin mineral var öneririm 👍
Mutluemos Foldevit diye bir marka var zencefilli onu kullandım çok perişan oldum zencefil daha da kusuyordum ben memnun kalmadım ama mecbur kullandım
serpil1baby Seda_w kaç haftalıksin canım bilmiyorum ama ister özel ister devlet bir tane doktorun olsun muayneye gittiğinde hemen başlatırlar folic asit yazıp, sağlık ocakları bi tık ilgisizdir.
Seda_w seyma_nur34 ya ben anlamadım bu doktordan hiçbişey reçete ile de satılıyormuş bana özel al sen, dedi ne işim verdi ne başka bişey dedi sanırım kadın doğum randevumu beklicem
Seda_w serpil1baby 5+6 kuzum kadın doğum randevum ayın 15 inde kuzum o zamana kadar kullanmasam bişey olur mu acaba aşşahım kafam karıştı
Seda_w serpil1baby bu gün kan almak istedikleri için gittim folik asit falan kullanman lazım onu yazarız demişti şimdi de yazmadı 😢
seyma_nur34 Seda_w kendiniz de alabilirsiniz ama en iyisi randevunuzu bekleyin bence, tabi yinede siz bilirsiniz 🌸
serpil1baby Seda_w ay çok yeni masallah hiç bişey olmaz canım ben 6. Haftamda öğrendim. O zaman başladım kullanmaya 12. Haftaya kadar kullandım. Randevunu bekle doktorun güzel bi tane yazar 🤗🤗
serpil1baby Seda_w 1 hafta geç başlamayla hiçbisey olmaz annelerimiz folicasitle doğurmadı bizi☺️☺️☺️
Ebrusuluk Bana folıcıus verdi doktorum. Planlı gebelıkten başlattı 1 ay öncesinden suan 5+3 üm bende. Geç kalmadan başlamalısın bence