alisaorkhan 23+1 olduk kasık ağrısı çekiyoruz 🙄 uzanınca kalkamıyoruz,yerimizde çevrilemiyoruz🤷🏻♀️ Pelvik kemiğinde yumuşama var kalsiumuz az, prenses önden gidiyor baskıda yapıyor ağriyoruz ama iyiyiz elhamdulillah💖🌸
Leyla1995 Kizlar bebekleriniz kac kilo☺️☺️ Bizde gayet iyiyiz bi sikintimiz yok saadece Arada mide yapmamiz oluyor😏😏 allah izin verirse 9 subat dogumum🎀😍
KaderAdnan Merveass bende hiçbişey almadım daha ayın sonunda odasını bebek arabasını almakla başlicam işe gerisi gelir inşallah 😂
eylulb Merveass valla biz de bişey almadık henüz 😊 bebek arabası falan bakınıyorum ama ne zaman başlasam bilemedim 🤭
Merveass Merveaozturk oluyor maalesef. Bazen kuyruk sokumunda çok ağrım oluyor hatta dinlenince geçiyor ama çok şükür
Elaylama Merveaozturk sağ bacağımın ağrısından yürüyemiyordum. Magnezyuma başladım. 1 günde kesildi ağrım. Doktorunuza mutlaka söyleyin. Herkes normal ağrı olur bacakta herkesin oluyor dediler meğersem çarem magnezyummuş. 🙏🏻🙏🏻
Merveaozturk Merveass ben bacak agrisindan ölüyorum kasiklarima vuruyor dinlenince geçiyor ama korkuyorum bisey olacak erken dogum mu vs diye:(
Mihrihfsa Merveass bizikide subat 7 gorunuyr ama bkalim hayirlisi daha cok var 😆aramizda bir gun var heralde bakalim oylede olcak mi yoksa bebisler durur mu durmaz mi gorcez
Merveass reinamm normal karşılıyorum sonuçta bi can taşıyorsun ve yorulduğunun sinyalini vermesi lazım vücudun bence bazen iyi bile oluyor 😊
Merveass reinamm doğumu soruyorsanız da 🙈 evet normal düşünüyorum ama herkes gibi korkularım çekincelerim var :) siz ?
Merveass Merveaozturk Allah korusun ya böyle olumsuz düşünmeyin. Hepimiz aynı şeyleri yaşıyoruz. Ki daha kötü durumda olanlar da var