Merveaozturk Glen karin sertlesmenizi doktorunuza soylediniz mi ayni durum bende de var bacak agrisi bel agrisi da var internetten bakınca korkunç şeyler yaziyoru erken dogum vs cok endiseleniyorum
Glen Merveaozturk ayın 13 ne randevu buldum kendi doktorum istanbulda ben corludayım özellerde baya zamlanmıs devletten anca sıra bulabildim
Eslemyaren Elaylama geçmiş olsun dikkat et kendine ve bebise bu şekilde olup sorunsuz doğum yapan çok var
MomBse Eslemyaren 26+1iz 3 subat görünüyor doğumumuz inşaAllah🙏 Bel ağrımız mide yanmamız birde bacak krampımız var bu ara 🙄
aslisennn Eslemyaren aynı haftayız ve bizimde doğum tarihimiz en gec o şekilde çıkıyor😊 benimde kramplarım oluyor ve bu hafta mide yanması başladı 😞
GamzeTopluKk 24+6 benim de doğum 13-14 Şubat görünüyor , bel ağrısı ve kramplar giderek artıyor gibi 🤔