Merhaba bende 3 kayıp yaşadıktan sonra 4.gebeligimde ecopirin ve hibor kan sulandırıcı kullanıyorum ecopirini 34.haftada bıraktık bizde doktorumuzun dediğine göre 34.haftadan sonra kan sulandırıcı iğneler tek başına yeterli oluyor ayrıca 34 den sonra her an doğumun gerçekleşmesi ihtimaline karşın ufak bir önlem doğumda kan kaybı yaşamamak adına alınan. Bir önlem yani ayrıca ecopirinin etkisi bir hafta boyunca vücudunuzda devam ediyormuş kullanmasak bile şükürler olsub 38+1 olduk biz cumartesi Rabbimin izniyle sezeryanla kızımı kucagima alacagum darısı bekleyen herkesin başına ❤️