busenurrslmn ben gittim canım doktora söyledim bebeğin yaslandığı için öyle oluyor kanalda değil dedi ağrılarım felan var dedim normal olduğunu söyledi bebekte sağlıklı bir problemi yok artık doğuma kadar ağrın sızın olacak kanama lekelenme olursa sorun olurmuş