efeninannesiii_ Bugğn kontrole gittim 32 hafta ile uyumlu 1800 dedi kızlar normalde 2 kilo olması gerekiyormuş. 150 gr kadar eksik dedi çok üzüldüm ya
rumeeysaa efeninannesiii_ bende sizinle aynı durumdayım. Uzulmeyelim :)) inşallah kilo alır bebişlerimiz
Mommy61 efeninannesiii_ 32+0 bugün gittim 1725 , yanii ne çok ne az korkma vitaminli şeyler tüket hamurişi abur cubur yiyorsan onları kes hemen düzelir
efeninannesiii_ _almirasmom doktor öyle söyleyince çok üzüldüm 3 gün önce kayınpederimi kaybettim çok kötü olduk ondan kaynaklı hiç dikkat edemedim 😔
Pinar41 Bende 32 haftada gittiğimde 1900 kiloydu 10 gün sonra tekrar gittim 2300 olmuş canınızı sıkmayın bu haftalar zaten kilo alma zamanları haftalık 200 ile 500 gram alcaktır bebeğiniz @efeninannesiii_
yagizegemom efeninannesiii_ başın sağolsun kuzum 🙏🏻 sen bebişini düşün yemene içmene dikkat et bu haftalar çok kilo alıyor diyorlar zaten hiç canını sıkma 🫶🏻🐣
Yagmursnr @efeninannesiii_ doktorum 32. Haftada kilosunun 1800 -1900 olması normal oldugunu söylemişti. O yüzden endişe etmeyin.
efeninannesiii_ Serap32 teşekkür ederim gerçekten içim rahatladı bide zor günler geçiriyoruz pek dikkatte edemedim açıkcası
Oznr68 @efeninannesiii_ Bende 32 haftalık hamileyim canım benim bebeğim gelişmemiş 1500 kilo yine senin ki iyi hiç üzülme
efeninannesiii_ Oznr68 bol bol ye kuzum benim faydalı olan herşeyi tıka ağzına çok üzülüyorum böyle olunca.
Elfavc Benim bebeğimde gelişme geriliği var Allah bilir onu üzülme kuzenim 900 gr doğurdu şimdi yerinde durmuyor
efeninannesiii_ yagizegemom amiin Allah razı olsun canım benim teşekkür ederim güzel desteğin için ❤️
Oznr68 @efeninannesiii_ Yiyorum canım süt ürünleri meyve sebze bol bol ama ben alıyorum bebeğim almıyor malesef