Gurleremine 39+1 haftalık hamileyim bebeğim 2670 civarı çıktı evet zayıf olması gerektiğinden ama doktorum her çocuğun aynı olmadığını fabrikasyon olmadığını 2500 nekadar sağlıklıyla 4000 kilonunda Okadar sağlıklı olduğunu söyledi. Ayrıca bebeğim geriden geliyor 2 3 hafta kadar ona rağmen başka bulgu olmadığı için minyon olacağını söyledi. Sadece kilosuna dayanarak nasıl böyle söylüyorlar anlamıyorum. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻