Gurleremine hayır eltim 38 de doğum yaptı 2900 ile görümcem 42 de doğum yaptı 2950 ile bebek sağlıklıysa kiloyu sıkıntı etme lütfen. Benim de bebeğime kilolu diyorlar iri bebek falan dediler. Bi doktorum bebek sağlıklı sadece kilolu biraz dedi ve maalesef ki doktorum değişti bu gün ki muayene olduğum doktor beni panikletti bebek iri normal değil galan diye yarın özele gideceğim.